Back office (asistentka nákupu)

Zajišťování kompletní obchodní agendy vybraných nakupovaných položek. Psaní objednávek, registrace firem, hodnocení dodavatelů. Příprava zpráv a analýzy dat pro podporu nákupních činností. Odpovědnost za aktuální a správná data v systémech. Chceš změnu a posun v pracovní kariéře? Staň se součástí týmu v nákupu.

 

 

Požadujeme: 

AJ, nebo NJ na komunikativní úrovni, druhý jazyk výhodou

Práce na PC

Znalost MS Office

Znalost SAP výhodou

Komunikační schopnosti, pečlivost, spolehlivost

 

Nabízíme:

plat od 25.000,- Kč

13. a 14. plat

široká nabídka benefitů

4 týdny dovolené + 5 dnů placeného volna o Vánocích

nástup ihned

Vhodné pro absolventy

Své životopisy můžete zasílat na email: nabor.lbc@fehrer.com

Přihlašte se na prohlídku

Kontakt
Personální oddělení Liberec
Tel.:+420 482 464 856
Kontaktní formulář pro zájemce o pozici